niedziela, 10 sierpnia 2014

"Jazda Indywidualna na czas" - Włościejewki (kolarstwo - 20km)


Zawsze chciałem wziąć udział w czasówce i w końcu nastała taka możliwość więc nie sposób było nie skorzystać, trochę trzeba było przejechać ale warto było się sprawdzić no i sprawdzić także świeżo złożony rower. Na starcie zjawiło się ponad 80 kolarzy amatorów choć niektórzy mieli moc w nogach i sprzęt że pozazdrościć ale widać że rower to ich życie i nieźle trenują. Trasa liczyła nieco ponad 20 kilometrów i prowadziła okolicznymi drogami.
Po starcie jechało mi się całkiem nieźle, przy jednym wzniesieniu musiałem wstać z siodełka by nie stracić prędkości a całą trasę pedałowałem ile można było więc więcej z tego roweru nie da się wycisnąć :).
Najlepsi pokonali trasę w 30 minut ale na stali z przerzutkami w ramie nie jechali :)
Więcej informacji na stronie www.rowerowyksiaz.pl



 
 
 
 
 
 





Czas: 40:41
Miejsce: 55/82
Średnia prędkość: 30km/h
Dystans: 20,3km

Przejazd:




* - fotografie zapożyczone od organizatorów i zawodników, Adrian Domański.

2 komentarze:

  1. 45 year old Project Manager Nathanial Worthy, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like Not Another Happy Ending and Rowing. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a 4Runner. wiecej porad tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna relacja z wydarzenia! Również jestem fanem tego sportu :)

    OdpowiedzUsuń