poniedziałek, 17 lutego 2014

GP Poznania w BnO 2014 - 2GP Cytadela (BnO)

2GP Cytadela 16.02.2014

Słoneczna niedziela, fajna pogoda na bieganie a mi doskwiera ból czegoś co zwie się
"extensor digitorum longus" w dodatku małe przeziębienie przez co wystartowałem ubrany w kurtkę i czapkę z czego śmiał się Marek, ale wyszło mi że lepiej wziąć udział w biegu niżeli z niego w ogóle zrezygnować. Nie znałem Cytadeli za dobrze ale teraz po biegu slalomem między punktami znam już chyba jej każdy zakamarek :).




Przebieg na 1PK miałem chyba w miarę rozsądny bo jak widać na filmie Dominika który biegł z prawej strony gdzie mostek był zamknięty i i tak trzeba było pokonać zagłębienie by dotrzeć do punktu ale już w przebiegu na 2PK kłania się u mnie brak umiejętnego czytania mapy w biegu bo wystarczyło pobiec po ścieżce i wbiec za te nasypy a ja niepotrzebnie wbiegałem pod górkę i zbiegałem z niej do dwójki, kolejne 3PK i 4PK bez problemu tak jak i 5PK który już przy nabiegu pokazał mi się więc też sprawnie poszedł, dalej wybiegam na tą długą prostą i trach zapominam o 6PK, zawracam i zaczynam nabijać moje dodatkowe metry :P, kolejne 7PK i 8PK zaliczone, pamiętam jak chyba dwa lata temu z tej górki oglądałem rekonstrukcje "Bitwy o Poznań", no i teraz długi przebieg na 9PK na którym koncertowo dałem dupy przebiegając najpierw obok 10PK i już mi się zbytnio nie chciało biec bo i samopoczucie miałem kiepskie ale wróciłem na dziesiątkę potem 11PK i przebieg na kolejny 12PK gdzie zamiast biec przy czołgach chciałem i poleciałem jedną z alejek ale wybrałem o jedną za daleko i znów nadrobiłem kawałek drogi ale nic to i tak zdziwiony byłem że jeszcze mi się w głowie od gorączki nie kręci :), przy 13PK i 14PK nie było problemów poza kondycyjnymi :), dalej 15PK-16PK-17PK rozmieszczone w Rosarium przez co łatwe do odnalezienia, swoją drogą czy można skakać przez te murki i przebiegać po tych obsadzonych jakimiś roślinami terenach piaszczystych przy murkach czy należy obiegać ścieżkami ?, ostatnie sto metrów i META na której czułem że nic więcej z siebie bym dziś nie wycisnął więc i z takiego wyniku jaki osiągnąłem jestem zadowolony.




Podsumowując organizację to jak dla mnie wszystko ze strony organizatorów z Hadesu jest na dobrym poziomie, na plus należy zaliczyć lepsze koszulki do map przez co lepiej wszystko widać co w sumie w moim przypadku na nie za wiele pomogło :), drugi plus dla lotnego fotografa bo fajnie jest mieć zdjęcie z zawodów, reszta jak zwykle ok.


Czas: 37:37, strata do lidera 11:26 = przepaść :)
Miejsce: 32/67 (gen. 18/92)
Przebiegi:

2 komentarze:

  1. Cytadela jest wg mnie świetnym miejscem do tego typu biegów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 47 year old Software Consultant Arthur Prawle, hailing from Woodstock enjoys watching movies like My Father the Hero and Lapidary. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Allroad. dlaczego nie sprobowac tego

    OdpowiedzUsuń